|
הגברת אפקטיביות מיון ושלוב מוצלח בתפקיד
בשנים האחרונות גבר מאוד השימוש בחברות מיון והשמה כאפיק דרכו מנסים לאתר ולמיין את המועמדים המתאימים לקליטה לחברות לסוגיהן. מציאות זאת יצרה תהליך בו משתתפת שרשרת של גורמים כשמידת התאום והסינכרון בפעילותם , ותפיסת התפקוד שלהם הופכים להיות מרכיב קריטי בסיכוי |
|
|
ברכת נשיא לשכת היועצים העסקיים לחג הפסח
לשכת היועצים העסקיים בישראל מצויה בתהליך של עשייה וצמיחה מחודשת המייצרת קרקע פורייה לעמדת זינוק טובה לקראת השנים הבאות. לשם עמידה באתגרים ובהתחייבויות שהצבנו לעצמנו אנו פועלים במספר מישורים תוך הקפדה על שקיפות, מקצועיות ונחישות |
|
להאיר את העסקים
ד"ר שלמה שמש מזכרון יעקב נבחר בשבוע שעבר לתפקיד סגן נשיא לשכת היועצים העסקיים בישראל. השבוע הוא מספר על תפיסת עולמה של העמותה ומדבר גם על מצב העסקים כאן במושבה: "לצערי, בזכרון יעקב הולכים לכיוון הרדידות גם בפן העסקי" |
|
נטוורקינג פנים אל פנים – בחירה או הכרח
המאמר מתייחס לתהליך קבלת ההחלטות המוביל בעלי עסקים פרטיים להצטרף לתופעה הצוברת תאוצה של קבוצות נטוורקינג עסקיות מבוססות פעילות פנים, תופעה חדשהיחסית שכמעט ולא נחקרה.
|
|
עצמאים: כך תתנהלו נכון עם לקוחות
בעסקים קטנים ובינוניים ניהול הכספים בהתנהלות מול לקוחות עלול להיות בעייתי ומסובך. אמנם קבלת התשלום היא השלב האחרון בעבודה אך סוף מעשה במחשבה תחילה. איך עושים את זה נכון?
|
|
שיווק בינלאומי - היבטיים ישומיים
תכנון שיווק בינלאומי הוא תהליך חשוב ביותר. בצע אותו ביסודיות – סביבת השוק העולמי היא דינמתי, תחרותית ומשתנה. יצרנים ומדינות נכנסים לתהליכי יצוא באופן מסודר. קיימות תקנות ממשלתיות וארגוניות, תנודות מטבע בינלאומיות המשפיעות על תהליכים והשינויים מתרחשים |
|
|
|