הגברת אפקטיביות מיון ושלוב מוצלח בתפקיד
בשנים האחרונות גבר מאוד השימוש בחברות מיון והשמה כאפיק דרכו מנסים לאתר ולמיין את המועמדים המתאימים לקליטה לחברות לסוגיהן. מציאות זאת יצרה תהליך בו משתתפת שרשרת של גורמים כשמידת התאום והסינכרון בפעילותם , ותפיסת התפקוד שלהם הופכים להיות מרכיב קריטי בסיכוי |
|
|
נטוורקינג פנים אל פנים – בחירה או הכרח
המאמר מתייחס לתהליך קבלת ההחלטות המוביל בעלי עסקים פרטיים להצטרף לתופעה הצוברת תאוצה של קבוצות נטוורקינג עסקיות מבוססות פעילות פנים, תופעה חדשהיחסית שכמעט ולא נחקרה.
|
|
|
|
|