שלום אורח | כניסת לקוחות \ הרשמה | הוסף למועדפים
רואה חשבון / עורך דין / יועץ עסקי  |  יועץ מס
FREE PALESTINE

עמוד הבית אודות הפורטל פיתוח וחדשנות עסקים באתר מאמרים צור קשר


עמוד הבית מאמרים באתר פיתוח עסקי למה אני בכלל צריך דף פייסבוק לעסק ?
חפש באתר




לחץ כאן לפתיחת הקובץ








פיתוח עסקי/

למה אני בכלל צריך דף פייסבוק לעסק ?


תאריך: 15/5/2012      שם הכותב: מערכת פרימו        הדפס

למה אני בכלל צריך דף פייסבוק לעסק ?

מאת : אביבית שוורץ-אס פתרונות תוכנה ואינטרנט


 

אנשים מחפשים היום המלצות על בעלי מקצוע ויועצים בפייסבוק. אם לא יצליחו למצוא אותך ולתייג אותך, לא יוכלו להמליץ עליך. כלומר, אם העסק שלך לא שם, אתה לא קיים.

 

 

 

 

איך אני יכול להשתמש בפייסבוק כדי לקדם את העסק שלי ?

 

1. הגדלת מספר האוהדים לדף העסקי שלי

 

חשוב להביא כמה שיותר אוהדים לדף העסקי. כאשר לקוחות מזהים דף עסקי בעל כמות גדולה של אוהדים ("לייקים") אזי באופן טבעי העסק שלי נראה גדול ורציני. גם אם אני עסק קטן.

 

2. העלאת תכנים רלוונטים באופן תדיר , על מנת למתג אותך כמומחה בתחומך.

 

לקוחות פוטנציאלים יחפשו אתכם באינטרנט. זה העולם היום. יחפשו תכנים שלכם גם באתר האינטרנט וגם בדף הפייסבוק. בעיקר לקוחות שנפגשתם איתם וכרגע הם מתלבטים לגבי השירות שלכם. אם הנראות באינטרנט שלכם לא תהיה טובה סביר להניח שתפסידו לקוחות לטובת המתחרים.

 

איזה תוכן כדאי לי לפרסם בדף העיסקי שלי ?

 

1. תוכן רלוונטי ועדכני לתחום העיסוק שלך

 

רואי חשבון , יועצי מס

עדכונים מרשות המיסים , דחיות מועדי תשלום לביטוח לאומי ומע"מ , תקנות חדשות , פסקי דין עדכניים בתחום המיסים ועוד.

יועצים עסקיים

תמונות ומאמרים  בנושא מוטיבציה , מודלים עסקיים , הזדמנויות עסקיות , מכרזים ממשלתיים ועוד.

עורכי דין

פסקי דין עדכניים וכתבות בתחום.

 

2. תוכן שמהווה ערך מוסף ללקוח :

 

רואי חשבון , יועצי מס

תוכן בנושא העסקת עובדים.

יועצים עסקיים

תוכן בנושא  הנהלת חשבונות.

עורכי דין

תלוי בתחום העיסוק

 

3. כיצד עזרתי ללקוח (כמובן בעילום שם או בהסכמתו)

 

רואי חשבון , יועצי מס

כיצד עזרתי ללקוח לשלם פחות מס באופן חוקי.

יועצים עסקיים

כיצד הלוואה עסקית הביאה לסגירת עסקה גדולה.

עורכי דין

כיצד בית המשפט פסק לטובת לקוח שלי.

 

 

 

זכרו, התוכן צריך להיות קצר וברור. הקוראים בפיסבוק זמנם קצר ומלאכתם מרובה. (:

 

 

מהו אורך חיים של פוסט בפייסבוק ?

 

לכל פוסט שאנחנו כותבים בדף העסקי שלנו יש אורך חיים.

אורך החיים של הפוסט נגזר מהנתונים הבאים : 

1. זמן השהייה של קוראים בפוסט. האם אכן הפוסט עניין את הקוראים ? 

2. כמות "סימוני אהבתי" ("לייקים") שקיבלתי לפוסט.

3. כמות התגובות שקיבלתי לפוסט. 

= ככל שהפוסט יותר מעניין ומושך תגובות כך אורך החיים שלו גדול יותר. 

 

למה אני צריך לעדכן את דף הפייסבוק שלי כל הזמן ? 

 

1.      על מנת לייצר נראות טובה ברשת

 

במידה והפוסט האחרון שהועלה לדף שלי הינו מלפני שנה , אין ספק שלקוחות פוטנציאלים שיגיעו לדף העסקי שלי לא יתרשמו מכך לטובה.

 

2.      מכיוון שלפייסבוק יש מנגנון הפצה

 

מנגנון ההפצה של הפייסבוק קובע דירוג הפצה לכל דף עסקי על פי תכנים קודמים שהועלו לדף ותדירות העלאתם. כך שאם דירוג ההפצה של הדף העסקי שלי הוא גבוהה , אוכל להגיע ליותר אנשים בכל פרסום.

 

 

 זכרו , בעידן של היום כל אחד יכול להפוך לויראלי ואפילו להגיע לחדשות !!!

 

 

כל ייעוץ או המלצה הניתנים במאמר זה כפופים לבדיקה נוספת ואין להסתמך עליהם.

 


 

אס – פתרונות תוכנה

פתרונות פייסבוק לרואי חשבון , יועצי מס , יועצים עסקיים ועורכי דין.
0507484644

[email protected]

www.avivitsc.co.il

 


 

 




מאמרים נוספים בתחום:



תגובות
אין תגובות למאמר    להוספת תגובה  /  לקריאת כל התגובות


  חזור למעלה  חזור למעלה  

 




מיסוי ותנאים סוציאלים
החזר מס הכנסה
חוות דעת בדיני מיסים
בדיקת תנאים סוציאלים לשכיר
חוות דעת פנסיונית וביטוחית
ייעוץ מס והנהלת חשבונות
ליווי בתהליך פרישה מהעבודה
פיתוח עסקי
אימון עסקי ליחיד
אימון עסקי לקבוצות
מיתוג עסקי
שיווק באינטרנט
פורומים
פורום מיסוי
פורום דיני עבודה
מיסוי ייעוץ עסקי
אינדקס יועצים עסקיים
אינדקס יועצים עסקיים
אינדקס עורכי דין
אינדקס יועצי מס
ביטוח לאומי
מס הכנסה
מע"מ
שוק ההון
ניהול תיקי השקעות
חיסכון פיננסי
2011 © כל הזכויות שמורות פרימו פותח ע"י Guru4rent בניית אתרים